Nekem fontosak

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Daisypath Vacation tickers

Blogomról

Ez a blog rólam szól és a mindennapjaimról, és remélem, hogy ezt most már nem fogják megtalálni a Nemkívánatos Személyek, úgy, mint az előzőt... "Nem szép, nem jó, bűnös világ, Álmomban más volt, miért nem jön át? A tegnap elkísér, örök csúf árnyék, Túl nagy az ár a múltamért!"

Ennyien vagytok most itt...

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...

Ennyien jártatok már errefelé :)

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...

Ti írtátok

  • jekyll-fan (hjiezkif): @hires egyfejű: mer olyan kedvem volt (2009.12.18. 18:42) Költözik a Blog
  • hires egyfejű: Miért? (2009.12.17. 21:18) Költözik a Blog
  • hires egyfejű: Kíváncsian várom az élménybeszámolót. (2009.12.08. 21:01) Ma Mozart!
  • jekyll-fan (hjiezkif): @hires egyfejű: az nehéz dolog :P ugyanis, az 1.-ben az tetszik, hogy parancsol (és h a tanár aján... (2009.12.04. 19:25) Monológok, amik tetszenek nekem
  • hires egyfejű: Szerintem azt válaszd, amelyiket legjobban magadénak érzed. Amelyiket leginkább átéléssel tudod ha... (2009.12.04. 12:19) Monológok, amik tetszenek nekem
  • Utolsó 20

Telnek a napok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

IMÁDOOOOOOOOOOMMMMMMM!!!!!!!

2009.11.19. 18:54 | jekyll-fan (hjiezkif) | 5 komment

DECEMBER 8-ÁN MEGYEK MOZART!-RA ÉS MEGVAN A SZEREPOSZTÁS!!! IMÁDOOOOOOOOOOMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!! DE TÉNYLEG!!!!!!!!! (ELMÉLETILEG) AZOKKAL FOGOM LÁTNI ISMÉT, MINT 2008. FEBRUÁR 15-ÉN!!!! A KEDVENC MOZART!-SZEREPOSZTÁSOM!!!!!!!! IMÁDOOOOOOOOOOMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napi szereposztás  
 
   
 
  
    Mészáros Árpád Zsolt
Wolfgang Mozart
 
  
    Németh Attila
Hieronymus Colloredo salzburgi hercegérsek
 
  
      Földes Marci
Amadé, a porcelánfiú
 
      Gellért István
Amadé, a porcelánfiú
 
  
    Vágó Zsuzsi
Constanze Weber
 
  
    Pálfalvy Attila
Leopold Mozart
 
  
    Vágó Bernadett
Nannerl Mozart
 
  
    Füredi Nikolett
Waldstätten bárónő
 
  
    Bálint Ádám
Emanuel Schikaneder színházigazgató
 
  
    Dézsy Szabó Gábor
Karl Joseph Arco gróf
 
  
    Marik Péter
Doktor Messmer
 
  
    Felföldi Anikó
Cäcilia Weber
 
  
    Dénes Judit
Aloysia Weber
 
  
    Ullmann Zsuzsa
Josepha Weber
 
  
      Tihanyi Lívia
Sophie Weber
 
  
    Csuha Lajos
Fridolin Weber, Thorwald
 
  
    Petridisz Hrisztosz
Sonnenfeld báró
 
  
    Kocsis Tamás
Salieri
 
  
      Rónai Lili
Gyermek Nannerl
 
      Czikora Kinga
Gyermek Nannerl
 
  
    Papadimitriu Athina
Maria-Anna Mozart
 
  
    György-Rózsa Sándor
Arco szolgája

A kisMozart és a kisNannerl mindig csak az ea. napjára szokott kialakulni, de én nem bánnám ha most azokból a 2. lenne mert én az 1.-vel láttam (szuperek voltak ők is, úgyhogy lehet, hogy velük lenne az egész ea. tökéletes) :D

AMÚGY AZ EGÉSZ SZEREPOSZTÁSBAN AZ A LEGJOBB H NIKIKÉÉÉÉÉÉVEL LÁTOM (meg Áppikával, de azt a cd-dedikálási dátumáról előre tudtuk)!!!!!!!!!!!

AMIKOR ELOLVASTAM, EGYMÁSUTÁN KISMILIÓSZOR ELMONDTAM H "IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM!!!!!!!!!!!" MERT TÉÉÉÉÉLLLEEEEEEGGGGGGG!!!!!!!

IMÁDOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bunosvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr251537513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedveslélek 2009.11.19. 20:57:59

Én is nagyon szeretem a musicaleket nem tudom miért nem láttam eddig a blogjaidat
(ide is csa miattad regisztráltam)
:D

Kedveslélek 2009.11.20. 18:31:41

Szia megint jönnek uj bejegyzések már alig várom!!!:DD

Merlion 2009.11.21. 16:57:49

Dejho, 15.en? En is megakartam nezni, megprobalok jegyet szerezni, vki tudja, hogy megis van e me'g ra' jegy? es ha igen honnan szerezhetne'k?

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.24. 19:34:32

@Merlion: én nem tudom, hogy van-e még rá jegy... én júliusban kiharcoltam magamnak h megkapjam a bérleteket ha mástnem így (semmi sincs anyáéktól karira+szülinapra, mert ott vannak a bérletek, de így 2ea. helyett 6ot nézek meg, és a legfontosabb a 2es bérletből a Szépség mert 2,5évig vártam rá h megnézhessem, az 1esből pedig a Rebecca a legjobb - még akkoris ha semmit se vártam úgy mint a Szépséget, mert arra már azt mondtam 2év várakozás után h Szépségért már majdnem mindent... :)
am. sztem ha megnézed az Operett honlapján h van-e még rá jegy (jegyvásárlásnál - én úgy szoktam) vagy az ott megadott telefonszámon fölhívod őket és megkérdezed akkor ők vszeg tudják... ;)
süti beállítások módosítása