Nekem fontosak

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Daisypath Vacation tickers

Blogomról

Ez a blog rólam szól és a mindennapjaimról, és remélem, hogy ezt most már nem fogják megtalálni a Nemkívánatos Személyek, úgy, mint az előzőt... "Nem szép, nem jó, bűnös világ, Álmomban más volt, miért nem jön át? A tegnap elkísér, örök csúf árnyék, Túl nagy az ár a múltamért!"

Ennyien vagytok most itt...

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...

Ennyien jártatok már errefelé :)

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...

Ti írtátok

  • jekyll-fan (hjiezkif): @hires egyfejű: mer olyan kedvem volt (2009.12.18. 18:42) Költözik a Blog
  • hires egyfejű: Miért? (2009.12.17. 21:18) Költözik a Blog
  • hires egyfejű: Kíváncsian várom az élménybeszámolót. (2009.12.08. 21:01) Ma Mozart!
  • jekyll-fan (hjiezkif): @hires egyfejű: az nehéz dolog :P ugyanis, az 1.-ben az tetszik, hogy parancsol (és h a tanár aján... (2009.12.04. 19:25) Monológok, amik tetszenek nekem
  • hires egyfejű: Szerintem azt válaszd, amelyiket legjobban magadénak érzed. Amelyiket leginkább átéléssel tudod ha... (2009.12.04. 12:19) Monológok, amik tetszenek nekem
  • Utolsó 20

Telnek a napok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nah ezt megkaptam...

2009.11.21. 08:57 | jekyll-fan (hjiezkif) | 9 komment

Tegnap a hírdetést körbehírdettem, erre ma olvasom, h az előző blog kommentjébe mit írtak... Vkinek az a baja velem, h a 2007júniusi (vagy 2006júniusi volt?) osztálybulin egy játékpisztoly volt a kezemben és azt a képet látta iwiwen... Hát gyorsan le is töröltem...  ÁRTALMATLAN 13ÉVES KIKÖZÖSÍTETT 8. osztályos VALAKI VAGYOK, KI KÉREM MAGAMNAK!!!

NEM CSINÁLTAM SEMMI ROSSZAT ÉS TELJESEN ÁRTALMATLAN VAGYOK, ESKÜSZÖM! MIÉRT EGY HÜLYE KÉPEN MÚLIK AZ H AZ EMBERT KIAKASZTJÁK-E ANNYIRA H LEGSZÍVESEBBEN ORDIBÁLNA VAGY PEDIG BÉKÉN HAGYJÁK ÉS NEM MONDANAK/ÍRNAK NEKI SEMMI OLYAT AMI NEKI ROSSZUL ESIK????????!!!!!!

szörnyű világ... én ebben nem fogok leélni még rengeteg évet, mert abba belehalnék (legalábbis lelkileg)... az ember nem csinál SEMMIT és már mondanak neki olyat amit nem kellene (mert aki írja annak sem esne jól - én tuti h csak az idióta osztálytársaimmal és a mégidiótább tanáraimmal játszom ezt el / csak Gabinénivel mert azt hiszi, hogyha piszkál attól jobb lesz neki/nekem... hát nagyot téved, mindkettőnknek rosszabb és erre már rá is jött mert már legalább békénhagy hogyha bőgök... de egyébként SENKIVEL nem vagyok ilyen... és szerintem a somilió emberből ha 20szal ilyen vagyok MIUTÁN KIAKASZTOTTAK akkor az egy nagyon jó arány, mert ha nem akasztanak ki akkor NEM VAGYOK ILYEN!!!)

Ha valaki emiatt a bejegyzésem miatt mégjobban kiakasztana, annak csak annyit tudok mondani, hogy NE TEGYE, főleg, mert NEM VAGYOK ILYEN, csak ha NAGYON kiakasztanak - és az NORMÁLIS emberek társaságában elég ritkán történik meg velem!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bunosvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr131541190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.21. 10:04:40

eléggé kiakadtam... nah nem baj, most kiakadva leszek egy jó ideig... aztán ha elmondom Judynak ő mégjobban kiakaszt... ez van... legfeljebb így fogom leélni az életem többi részét (vszeg még minimum 50-60év) h a xar érzésem piszkál, mnt az esteke 90%ában... majd ha bőgök és mindenből elegem lesz akkor "hálát adok" annak aki azt a kommentet írta... (de nem bőgök, hiszen miért is bőgnék? nem történt semmi, CSAK kiakadtam mint állat ráadásul CSAK az idegesít ezen kívül h "Sose sírhatsz ha fáj!" de tényleg fölösleges lenne bőgni, hiszen akkor kibőgném magam és utána sokkal jobban lennék... pont ezért nem bőghetek... mert nem is tudok...)

Kedveslélek 2009.11.21. 13:22:02

nem baj szerintem aki jobban megismer téged rájön hogy milyen vagy valójában.egy kedves ártatlan megtört lélek ki csak egy kis szeretetre vágyik

edi-berny 2009.11.21. 14:20:07

NA IGEN...AKI IDE JÖN HOZZÁD, ÉS OLVAS tÉGED, PERSZE CSAK A NORMÁLIS EMBEREKROL BESZÉLEK, :) SZOVAL AZOK-MI TUDJUK JOL H MILYEN EMBER VAGY!!!!! SAJNA EBBEN A BUNOS VILÁGBAN, EGYRE TOBB ROSSZ AKAROJA VAN AZ EMBERNEK... DE NEM SZABAD HAGYNI!!!!!!!!!! TANULD MEG EZT A MOTTO(MAT)T : NE HIDJ (HIHETSZ) MÁSBAN CSAKIS SAJÁT MAGADBAN!!!!!!!!!!!!!!!!! MIDNENKI MÁST AKI ROSSZ LE KELL SZ@RNI NAGY IVBEN, NEM FOGLALKOZNI VELUK, LEVEGONEK NÉZNI..... MENJEN AZ OSSZES A BUS FRANCBA!!!!! LEGYÉL EROS, ÉS KITARTÁS!!!! ÉS A TANÁCSOM, LEGYÉL BLOGSPOT-OS ÉS ZÁRT -MEGHIVOS BLOGOS, AKKOR SENKI FOG TUDNI ZAKLATNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSZI ÉS OLELÉS FEL A FEJJEL !!!!!! :)

Merlion 2009.11.21. 17:06:30

Eszmeletlen milyen emberek leteznek..... Ezek sokszor kikeszitenek... El sem hiszem hogy vannak meg olyan emberek akik kulso alapjan itelnek meg masokat.... amugy hijezkif, gondolom ha 8. osztalyos vagy, akkor mar regota ismered az osztalytarsaid, es nemtudsz semmivel visszavagni? Szoljal vissza nekik sztem az a legjobb. Es ha masik oldalrol nezem, nem lehet hogy van vmi oka annak hogy az osztalytarsaid nem szeretnek? Sztem vkivel beszelgess el, hogy megis szte miert utalnak a tobbiek. Sztem minnel elobb cselekedj, mert a 8. osztaly nagyon elvezetes, es 8.os csak egyszer lesz az ember, mikor kivandorol az altalanos iskola kapuibol. Sztem probald meg elvezni:)

Udv: Merlion

Kedveslélek 2009.11.21. 17:58:15

Nagyon jókat szoktál írni és szeretem olvasni a blogodat de bármi történik akármennyire szemetek veled ne irj le egy szót 20-szor!!!!
mert akkor látszik hogy hagyod hogy kiakasszanak!
:D

puszi és remélem jó irányba terelődik kis életed

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2009.11.21. 21:03:23

Nyugodj meg. Ilyen szarságokért ne izgasd magad, nem te vagy az egyedüli, aki nem találta a helyét az iskolájában. (Tessék felteszem a kezemet, jelentkezem!) Fogsz még nagyobb pofonokat is kapni az élettől, készülj rá! Szerény javaslatom szerint keresd olyan emberek társaságát, akikkel hasonló az érdeklődési köröd! Nem is tudod mennyien vannak...

edi-berny 2009.11.21. 22:22:02

Jaaaj hát szerencsére már 8.dikos vagy, és nincs sok hátra abbol a szornyu közegböl!!! fel a fejjel!! számolom veled a napokat mik eltelnek addig mig vége nem lesz az évednek!!! és akkor jon a szabadsáááááááááááááág juhhhhiijjjjjjj puszilllak

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.24. 19:30:44

@Merlion: sajnos nem tudok velük elbeszélgetni, mert tavaly megkérdeztem őket, és a lányok azt mondták h semmi, a fiúk meg azt h nem mondják el... ha mi (lányok közül páran) mondtuk h nem is tudják akkor viszont azt mondták h de tudják csak nem mondják el... és nem tudok nekik visszavágni (kivéve az olyan ritka alkalmakat mint ma reggel: "hát nálad se hiszem hogy van rosszabb!" - mondtam a Rolandnak kapuügyeletesség közben miután beszólt :P és ezt a Flóra füle hallatára xD)
süti beállítások módosítása