Nekem fontosak

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Daisypath Vacation tickers

Blogomról

Ez a blog rólam szól és a mindennapjaimról, és remélem, hogy ezt most már nem fogják megtalálni a Nemkívánatos Személyek, úgy, mint az előzőt... "Nem szép, nem jó, bűnös világ, Álmomban más volt, miért nem jön át? A tegnap elkísér, örök csúf árnyék, Túl nagy az ár a múltamért!"

Ennyien vagytok most itt...

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...

Ennyien jártatok már errefelé :)

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...

Ti írtátok

  • jekyll-fan (hjiezkif): @hires egyfejű: mer olyan kedvem volt (2009.12.18. 18:42) Költözik a Blog
  • hires egyfejű: Miért? (2009.12.17. 21:18) Költözik a Blog
  • hires egyfejű: Kíváncsian várom az élménybeszámolót. (2009.12.08. 21:01) Ma Mozart!
  • jekyll-fan (hjiezkif): @hires egyfejű: az nehéz dolog :P ugyanis, az 1.-ben az tetszik, hogy parancsol (és h a tanár aján... (2009.12.04. 19:25) Monológok, amik tetszenek nekem
  • hires egyfejű: Szerintem azt válaszd, amelyiket legjobban magadénak érzed. Amelyiket leginkább átéléssel tudod ha... (2009.12.04. 12:19) Monológok, amik tetszenek nekem
  • Utolsó 20

Telnek a napok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hulla vagyok...

2009.11.19. 17:22 | jekyll-fan (hjiezkif) | 2 komment

Nem vagyok jól... Azaz nem fáj semmim (vagyishogy CSAK a fejem fáj), de tényleg hulla vagyok... Mindjárt be fogok aludni itt a gép előtt az irodalomlecke-kezdeményem felett...

Tegnap tesin is szarul voltam - azaz volt hogy ott tartottam h "akkor most összeesek-e vagy még egyben maradok?" - de még nem voltam hulla, főleg h utána nem volt semmi bajom... De most eddig fáztam (pedig már régesrég becsuktam az ablakomat) és most már csak kicsit, de mostmegmár hulla fáradt vagyok... Pedig másfél órával ezelőtt még vidáman nevetgéltem és nem volt semmi bajom (legalábbis én nem éreztem) de már el fogok aludni... Nem akarom megírni az irodalomleckémet (nincs könyvem, mert a b-s Marcsinak kölcsönadtam kedden és azóta nem volt suliban h visszaadja) és nem is akarok hnap suliba menni - és ez most nem a szokásos suliutálat, hanem a fáradtság... Aludni akarok... Nyugton lenni... Nem stresszelni... Stb Stb Stb...

A bejegyzés trackback címe:

https://bunosvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr711537284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedveslélek 2009.11.19. 20:56:49

Probálj meg kevesebbet stresszelni és igyál meg valami forrót kávét,teát

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.20. 18:22:35

@Kedveslélek: nem olyan gáz, túl lehet élni - amúgyis, nálunk mindennapos a tea, mert az esetek 99,9%-ában azt iszunk :P meg most pl. csak a fejem fáj de az majdnem mindig szokott (miután már annyira hulla voltam h a magyar előkészítő előtt majdnem elaludtam)
süti beállítások módosítása