Nekem fontosak

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Daisypath Vacation tickers

Blogomról

Ez a blog rólam szól és a mindennapjaimról, és remélem, hogy ezt most már nem fogják megtalálni a Nemkívánatos Személyek, úgy, mint az előzőt... "Nem szép, nem jó, bűnös világ, Álmomban más volt, miért nem jön át? A tegnap elkísér, örök csúf árnyék, Túl nagy az ár a múltamért!"

Ennyien vagytok most itt...

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...

Ennyien jártatok már errefelé :)

A tegnap elkísér, örök csúf árnyék...

Ti írtátok

  • jekyll-fan (hjiezkif): @hires egyfejű: mer olyan kedvem volt (2009.12.18. 18:42) Költözik a Blog
  • hires egyfejű: Miért? (2009.12.17. 21:18) Költözik a Blog
  • hires egyfejű: Kíváncsian várom az élménybeszámolót. (2009.12.08. 21:01) Ma Mozart!
  • jekyll-fan (hjiezkif): @hires egyfejű: az nehéz dolog :P ugyanis, az 1.-ben az tetszik, hogy parancsol (és h a tanár aján... (2009.12.04. 19:25) Monológok, amik tetszenek nekem
  • hires egyfejű: Szerintem azt válaszd, amelyiket legjobban magadénak érzed. Amelyiket leginkább átéléssel tudod ha... (2009.12.04. 12:19) Monológok, amik tetszenek nekem
  • Utolsó 20

Telnek a napok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hírdetés avagy hírdetem saját magunkat

2009.11.20. 18:44 | jekyll-fan (hjiezkif) | 11 komment

Főzést és Bébiszitterkedést vállalunk (de nagyon szívesen mennénk és megyünk bárhova, imádjuk a gyerekeket - főleg a kicsiket, és a Judit nagyon jól tud főzni) a Nyári Szünetben, minimum 1 hétre!
Érdeklődni lehet: jekyll-fan@freemail.hu
Szalma Lilla [azaz én] és Gácsi Judit [Judy-osztitársam]

A bejegyzés trackback címe:

https://bunosvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr681540309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedveslélek 2009.11.20. 19:06:22

és mostanában nem válalltok?

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.20. 21:05:04

@Kedveslélek: sajnos nem, mert iskola van... a téli szünet meg ugyebár téliszünet, illetve a felvételire készülünk egy halom előkészítővel (nekem pl. most hétfőn 2m lesz hétfőtől kezdve dec. végéig utána jan-ban még 1 de csak az 1ikre fogok menni a 2ből és szerdán meg a 2előkészítőmre ami szintén a héten fog kezdődni a 2. úgy fogok menni h a 1,5órás elsőből csak félórán leszek ott h odaérjek a másodikra és csak csütörtökön van "szabadnapom") meg mittudoménmivan, úgyhogy azt találtuk ki h nyári szünetben (az azért jó lesz: elballagás után másik iskolához tartozva osztálykiránduláson is túl mi még együtt fogunk "szórakozni" a Judy-val :D)

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.20. 21:08:06

@jekyll-fan (hjiezkif): anya üzeni, hogy neki van szabad kapacitása (bár most nem biztos, mert lehet h összejön neki egy munka - bár vszeg még akkor is lesz bőven szabadideje)

edi-berny 2009.11.20. 21:59:02

Szia mia :) ismételten rád taliztam!!!! ez a blog.hu jobb, mint az elözö fajta blogod, bár én most nagyon beleszerettem a blogspot.com-ba, ami nagyon de nagyon könnyu..a blog.hu-t is szerettem, de ott nem tucc annyi minden dolgot csinálni , mint a bspot-ba!!! elkezdelek ujra olvasni és irok is majd neked!!!
Az elözö kérdésedre h ki tud neked segiteni a blog.hu csinositgatásába? hááát nincs annyi lehetoség mint a bspot-nál...
puszillak és jovok még várok Én is Rád nagy szeretettel a pinkberny.blogspot.com (én vok az -edi-berny :) ) puszi vigy magadra

edi-berny 2009.11.20. 21:59:42

Na ezt aztán jol leirtam :( :( :( remélem h értetted amiröl irtam :) pusz

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.20. 22:03:39

@edi-berny: én értettem amit írtál :) de am. ha ilyen könnyű megtalálni akkor meg fognak találni az Álmosék (osztálytársamék) is :S vagy nem? (jah ők az előző blogomon kívül semmit nem olvastak, így nem tudják meglesni a blog.hu-s adatlapomat:P) és am. tudom h te vagy az - szoktam olvasni a blogod xD amúgy ezzel a bloggal most az a bajom, h nem tudok dizit váltani, az előzőn viszont tudtam... de nem fogok oda visszamenni, mert nem...

Kedveslélek 2009.11.20. 23:05:04

én is értettem és remélem h. ez a blog még jobb lesz(mondjuk nemtom ennél hogy lehet jobb:))

sok puszi

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.20. 23:16:05

@Kedveslélek: úgy lehet jobb h megtanulom a sablont szerkeszteni :P csak az a baj h sehogysem tudok rájönni h azt h kell :S (meg persze úgy lesz jobb h gyűlni fognak a bejegyzések - rem. a JÓ látogatók is - és majd ha teszek be vidit/SKdalszöveget :P)

edi-berny 2009.11.21. 14:13:40

szerintem Drága menj át a blogspot-ra iszonyat könnyu, és rengeteg dolgot lehet csinálni, nem ugy mint a blog,hu-n!!!! a blog-hu sokkal nehezebb, és nem lehet annyit variálni!!! föleg nem HTML-es kodokkal... mert csak 3szor lehet felhasználni itt, a bshopba meg ahányszor csak akarod, és ott még szoveg felé-alá is tucc beilleszteni szoveget, vonalzot--ugy mint nálam!!!!!
ÉN AMUGY A KOZOSEN OLVASOTT BLOGON TALÁLTALAK MEG, EGYBOL TUDTAM H TE VAGY!!! DE amugy megtalálhatnak téged ujbol , sajna, hisz beutik goggle keresobe a nevedet és ki is dob minden olyan oldalt ahol a neved szerepel!!!! DE VAN EGY JO TANÁCSOM!!! Legyen zárt, meghivos blogod, oda aztán csak azok mehetnek akiket szeretnél! soxor puszillllak, és gyere hozzám még, persze irhatsz is :) meglepodtem h bejeloltél iwiwen :) de ari vagy koszonom :) puszilllak A SOK BUNKO SZEMÉT ROSSZAKAROKKAL MEG NEM ÉRDEMES FOGLALKOZNI, BIZTOS FÉLTÉKENYEK RÁD...DE HIDD EL EZ A BUNOS VILÁG MEGBOSSZULJA OKET.... SZARD LE OKET, MENJENEK A FRANCBA...SAJNA MANAPSÁG KEVESEBB A JO EMBER! MELLETTED VOK :) PUSZILLAK ÉS OLELLEK

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.24. 19:37:22

@edi-berny: lehet h majd átköltöztetem, de most jó így, nem vagyok én "költözőmadár"! :P
és egyébként azért nem szeretnék meghívós blogot, mert akkor soha senki nem találna meg (előző blogon pl. a napi kb. 50emberből összesen max. 10voltam én és a többség vszeg sose kommentelt, tehát ha bezártam volna akkor elvesztettem volna kb. 30olvasómat)

jekyll-fan (hjiezkif) · http://bunosvilag.blog.hu 2009.11.24. 19:38:33

@jekyll-fan (hjiezkif): am. berny neked van meghívód Puppihoz? mert nyáron pont akkor zárt be amikor nekem nem volt gépem, mert amíg volt gépem addig tudtam olvasni a blogját és ahogy ismét lett akkor csak bámultam h meghívós lett és így nagyon megszívtam...
süti beállítások módosítása